خانه / جشنواره / محرک پروژه های محلی

محرک پروژه های محلی

‌‌شهردار منطقه یک در جمع شورایاران محلی:
تفویض اختیار شهردار تهران به مناطق، محرک پروژه های محلی است
تفویض اختیار شهردار تهران به مناطق، محرک و مولد پروژه های کوچک مقیاس محلی است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جمع شورایان محلات شمال تهران که با حضور سیدعباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی و دیگر مدیران شهری این منطقه  برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تفویض اختیارات شهردار تهران در اقداماتی چون کفایت اسناد، سقف قراردادها، ترک تشریفات می تواند سرعت اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی را افزایش دهد.
وی گفت: امروزه طرح های شهری در مقیاس ناحیه و محله و بنا به نیازهای شورایاران و ساکنان محلی به اجرا می رسد و مدیران ارشد بر اساس آنها طرح های کوچک مقیاس را تعریف می کنند.
شهردار منطقه یک افزود: این طرح ها بدون در نظر گرفتن پیوست و عارضه سنجی اجتماعی قابل اجرا نیست و این امر با تعامل با شورایاران و معتمدین محلی به اجرا می رسد.
موسوی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر سراها از ماموریت اصلی و اولیه خود دور شده اند و مدیران درگیر مشکلات داخلی سراها هستند که باید با کاهش بوروکراسی و تشکیل جلسات معاونین و کارگروه های تخصصی با شورایاران دغدغه مندی آنها کاهش یابد.
سجادی نیز، جلسه با شورایاران را جلساتی بی واسطه دانست و گفت: شما نمایندگان مستقیم شهروندان هستید و ما در خدمت شما بدون واسطه خواهیم بود تا مشکلات سراها از جمله حق انشعابات، دریافت مجوز فرهنگی برای سراها با تعامل در حال انجام با وزارت ارشاد و… را حل کنیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *