خانه / جشنواره / ای مسئولین بهداشت اول خودت دوم کسی

ای مسئولین بهداشت اول خودت دوم کسی

واکنش‌های تمسخرآمیز به وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا

واکنش‌های تمسخرآمیز به وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا

کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فعالان در سرتاسر جهان به اقدام ولیعهد سعودی به تزریق واکسن کرونا و وحشت وی هنگام تزریق واکنش‌های متفاوت و البته تمسخرآمیز نشان داده‌اند.

 

العالمداغ‌های مجازی

خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، روز جمعه ویدیویی را از تزریق اولین دوز واکسن کرونا به “محمد بن سلمان” ولیعهد این کشور منتشر کرد. “توفیق الربیعه” وزیر بهداشت سعودی نیز از محمد بن سلمان به دلیل پیگیری مستمر تأمین واکسن‌ها برای شهروندان و دستوراتش برای ارائه بهترین خدمات قدردانی کرد.

اینکه محمد بن‌سلمان جزو اولین افرادی در عربستان سعودی است که اقدام به تزریق واکنس کرونا زده، چیزی عجیبی نیست. ولی تلاش‌های این شاهزاده از زمان به قدرت رسیدنش و کمپینی که وی برای بازداشت گسترده شاهزادگان و فعالان و تجار به راه انداخته است، وحشت وی را هنگام تزریق واکسن به خوبی توجبه می‌کند.

“نظام المهداوی” خبرنگار سابق برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای عربی در واشنگتن و ناشر و مدیرمسئول روزنامه “وطن یغرد خارج السرب” عکسی از بن‌سلمان را که در حال تزریق واکسن با وحشت به آمپول می‌نگرد، در حساب کاربری‌اش منتشر کرده و نوشته است: “تو (ای بن‌سلمان) از اینکه سوزن آمپول واکسن را با وحشت و اضطراب نگاه می‌کنی و به کادر پزشکی اطمینان نداری، مهم نیست. اما آیا اره‌ای را که بدن هموطن خودت جمال خاشقجی را قطعه قطعه کرد به خاطر می‌آوری؟، یا صدا‌ها و ناله‌های او را هنگامی که داشت خفه می‌شد به یاد آوردی؟ او که فریاد می‌زد: من دارم می‌میرم.”

نظام المهداوی افزود: “همین مرگ، روزی تو را نیز در بر خواهد گرفت، بنابراین تا زمانی‌که زنده هستی هیچ نوع آرامشی نخواهی داشت و هنگامی که در قیامت زنده می‌شوی در حالی که از ترازوی اعمالت هراسان هستی نیز، هیچ سلام و آرامشی برای تو نخواهد بود.”

واکنش‌های تمسخرآمیز به وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا

کاربران زیادی به این توییت المهداوی واکنش نشان داده‌اند از جمله “محمد فراج” نوشته است: “یک قاتل و جنایتکار که از بیماری‌های روحی رنج می‌برد با وجود اینهمه قدرت و نفوذی که دارد ولی سوزن آمپول و زبان جمال خاشقجی او را وحشت‌زده کرده است. این همان اره بُرنده بن‌سلمان صهیونیست است.”

واکنش‌های تمسخرآمیز به وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا

“عربی التونسی” نیز در توییتی نوشته است: “به سرنوشت شارون دچار می‌شود و خداوند بر هر چیزی قادر و تواناست.”

واکنش‌های تمسخرآمیز به وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا

“سامی” نیز در واکنش به خبر تزریق واکسن کرونا توسط ولیعهد سعودی نوشته است: “اگر بن‌سلمانِ مجرم با کرونا نمرده است به دست قهرمانان یمنی خواهد مرد.”

واکنش‌های تمسخرآمیز به وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا

“حسن فاخوری” نیز در صفحه کاربری خود نوشته است: “این جنایتکارِ خونریز# محمد بن‌سلمان روز قیامت در غُل و زنجیر و با حقارت محشور خواهد شد و به او گفته می‌شود این است سهم تو از خون فلسطینیان، یمنی‌ها و عرب‌های مظلوم.”

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *