خانه / جشنواره / واکنش های عربی و بین المللی گسترده در  محکومیت سازش

واکنش های عربی و بین المللی گسترده در  محکومیت سازش

سازش مغرب با رژیم اشغالگر خشم مسلمانان را برانگیخت

سازش مغرب با رژیم اشغالگر خشم مسلمانان را برانگیخت

اقدام مغرب در اعلام علنی عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر ، موجی از واکنش های عربی و بین المللی گسترده در  محکومیت سازش برانگیخت.

 

العالم ـ مغرب

کاربران توئیتر با راه اندازی هشتگ “سازش خیانت است“، عادی سازی را نوعی تضییع حقوق ملت فلسطین و مساله فلسطین و خدمت به طرح صهینیستی آمریکایی دانستند.

کاربران تاکید کردند که عادی سازی در واقع متلاشی کردن ابتکار صلح عربی است و خیانتی به قدس و مسجد الاقصی و تمام تصمیمات نشست های عربی و اسلامی است. آنها از جامعه جهانی خواستند تا به قوانین بین المللی و قطعنامه هایی که پایه و اساس حل بحران فلسطین هستند، پایبند باشد. کاربران تاکید کردند که صلح فقط با پایان دادن به اشغالگری محقق می شود.

کاربران دیگری اما خاطرنشان کردند که سازش بیانگر میزان توطئه علیه ملت فلسطین است. سازش درواقع از پشت خنجر زدن به امت اسلامی است. سازش مغرب و دیگر کشورهای عربی با رژیم اشغالگر در راستای خدمت به مساله فلسطین نیست بلکه صهیونیستها را تشویق می کند تا بیش از پیش حقوق ملت فلسطین را تضییع کنند.

هواداران محور مقاومت نیز دیدگاه های خود را در زیر این هشتگ بیان کردند، آنها اظهار داشتند که همواره خواهان حمایت از مبارزه ملت فلسطین برای تحقق اهداف بودیم و نه برپایی روابط با رژیم اشغالگر.

واکنش های گسترده نسبت به سازش مغرب و اعلام عادی سازی با رژیم اشغالگر در میان مردم مغرب و جهان عرب ادامه دارد. برخی اقدام مغرب را یک گناه سیاسی و ملی در حق ملت فلسطین و تاریخ مغرب دانستند؛ چرا که مغرب در طول تاریخ همواره در کنار ملت فلسطین بوده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *