خانه / جشنواره / ترور کار داخلی

ترور کار داخلی

🔴تیرخلاص سید حمید روحانی به حسن روحانی

🔵خطر بزرگ برای ایران، نه آمریکا و نه اسراییل، بلکه خود آقای دکتر روحانی است
وی افزود:

انقلاب اسلامی جهانی شده و رژیم صهیونیستی نابودشدنی است اما باید ایستاد و مقاومت کرد. ما اگر در مقابل نفوذ، قاطعانه نایستیم خطر جدی ایران را تهدید می کند.

🔵وی با اشاره به خطراتی که کشور را تهدید می کند، گفت: خطر بزرگ برای ایران، نه آمریکا و نه اسراییل است، بلکه آقای دکتر روحانی و تفکرات اینچنین است.
آقای روحانی آگاهانه به صحنه آمده تا اصالت های اسلامی را از بین ببرد. این آقایان دنبال این هستند که کشور ما را به دوران ستم شاهی بازگرداند. کوتاهی وعاظ و ائمه جمعه و روحانیت کشور نزد خدا پاسخگو هستند.
آقای روحانی به جرم خیانت به کشور و دروغ و دوری از ولایت باید محاکمه شود.

مورخ انقلاب اسلامی بیان داشت:

🔵آن روزی که رهبری فرمودند من مذاکره را بیهوده می دانم, عمروعاص های امروز رهبری را مجبور به مذاکره کردند. روحانیت و ائمه جمعه باید در برابر مذاکره با شیطان نهضت براه می انداختند اما کوتاهی کردند. ما امروز رسوایی مذاکره و برجام را دیدیم و الخیر فی ما وقع.
روحانی افزود: اگر سیل نامه از بسیج و روحانیت به ریاست جمهوری گسیل می شد آقای روحانی جرات مذاکره با امریکا را نداشت. نباید می نشستند و نظاره گر می شدند.

🔵روحانی بیان داشت: این ها برای هر سخنرانی رهبری دهن کجی نشان می دهند و باید مجازات شوند.

🔵یکی از بدعت های آقای روحانی این بود که مردم را از جریان مذاکرات دور نگه داشت. آقای روحانی به جرم خیانت به کشور و دروغ و دوری از ولایت باید محاکمه شود.
روحانی نه تنها علیه رهبری بلکه به صورت عریان بر امام هم شمشیر بست.
وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید از روحانی و احمدی نژاد عبور کنیم.

🔵روحانی به دلیل خیانت و احمدی نژاد به دلیل مکاتب ناسیونالیستی و شبهه ناک شایسته ی مملکت داری اسلامی را ندارند.
سید حمید روحانی بیان داشت: احمدی نژاد امتحان بدی داد و اندیشه های ایران پرستی و مکتب ایرانی ضربه ی سنگینی بر نهضت های اسلامی منطقه زد. امروز شرایط به مراتب بدتر شده است. روحانی نه تنها علیه رهبری بلکه به صورت عریان بر امام هم شمشیر بست.

🔵روحانی در حرم امام گفت که ما باید مانند متحجرین به مشتی کلمات بی روح امام محدود نکنیم!! خیانتی که آقای روحانی انجام داد بنی صدر نمی توانست بکند، باید مراقب بود.

🔵وی با انتقاد از قصور شورای نگهبان افزود: ای کاش شورای نگهبان قبل از تصویب اعتبارنامه ایشان کتاب ایران و جهانی شدنشان را مطالعه می کرد. در این کتاب به نویسندگی آقای سریع القلم موارد متعددی خلاف نص اسلام نوشته شده است

به کلیپ ومطالب زیبای سیاسی بپیوندید وهرروز از فتنه ها وخبرهای خاص مطلع شوید

@fram45625017

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *