خانه / جشنواره / ۶۸ پروژه در حال اجراست
68 پروژه در حال اجراست

۶۸ پروژه در حال اجراست

شهردارمنطقه یک مطرح کرد؛

۶۸ پروژه محلی در شمال تهران در حال اجراست

خبرایران : شهرداری منطقه یک در سال ۹۹ بیش از ۶۸ پروژه کوچک مقیاس محلی را در محلات ۲۷ گانه شمال تهران تعریف و در دست اجرا دارد.
68 پروژه محلی در شمال تهران در حال اجراست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام مطلب  فوق اظهارداشت: شهر امروزه مانند یک بوم نقاشی است که شاکله اصلی آن کشیده شده و پروژه های بزرگ در مناطق به اجرا رسیده است و اکنون برای باز پیرایی شهر،نیازبه ظریف کاری است که اجرای پروژه های کوچک مقیاس این نقش را در محلات اجرا می کند.

وی تصریح کرد: از ۶۸ پروژه ی ابلاغی شهرداری تهران به منطقه یک، به تفکیک حوزه ماموریتی ۲۱ پروژه مربوط به ترافیک، ۱۵ پروژه به عمران، ۱۳ پروژه به شهرسازی ، ۱۳ پروژه به خدمات شهری و محیط زیست و ۶ پروژه به اجتماعی و فرهنگی مربوط می شود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: پروژه های ابلاغی کوچک مقیاس شامل مواردی چون احداث و تجهیز فضاهای سبز و بوستان های محلی،اصلاحات هندسی و رفع گره های ترافیکی، مناسب سازی معابر و پیاده روسازی، احداث و تجهیز پارکینگ‎های محلی، میادین میوه و تره بار و بازارهای روز، طراحی شهری و ارتقای کیفی فضاهای باز عمومی، احداث و تجهیز مسیرهای دوچرخه، احداث کاربری های فرهنگی و ورزشی کوچک مقیاس و… است که امیدواریم  با سیاستگذاری اجرای این پروژه ها در شورای شهرو شهرداری تهران که برگرفته از انتظارات بر حق ساکنین محله ها است بتوانیم نیازها و مطالبات واقعی مردم را به اجرا برسانیم.

موسوی با اشاره به اثربخشی بالای پروژه های کوچک مقیاس در محلات گفت: تا کنون ۱۲ پروژه کوچک مقیاس از جمله مرمت بوستان های نیاوران، نرگس، عدالت، گلاب و…،احداث پارکینگ روباز در درکه، پیاده روسازی در دارآباد، مسیر دوچرخه سواری در بلوار ارتش و سوهانک و اصلاح هندسی در شهرک شهید محلاتی به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه یک افزود: اجرای پروژه های کوچک مقیاس ابلاغ شده که اجرای آنها یک نوع تمرین همکاری و همیاری بین واحدهای شهرداری منطقه است با تلاش همه مدیران شهری تا پایان سال به اتمام  خواهد رسید تا بخشی از نیازهای شهروندان در محلات رفع شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *