خانه / دارالقران / تحقق جامعه رضوی در راستای تمدن نوین اسلامی
تحقق جامعه رضوی در راستای تمدن نوین اسلامی

تحقق جامعه رضوی در راستای تمدن نوین اسلامی

 هدف هشتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی.

به گزارش کمیته روابط عمومی واطلاع رسانی هشتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی” دبیرجشنواره مذکوراعلام کرد: تحقق جامعه رضوی و سبک زندگی ایرانی اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی درگام دوم انقلاب مهمترین هدف هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی است که از طریق تولید محتوای فاخر در فضای مجازی دنبال می شود.

«محمد حسین اسماعیلی» دبیر هشتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی، با اشاره به روند برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی، اظهار داشت: هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و آستان قدس رضوب، در چهار محور ارزش‌های فردی، اجتماعی، حاکمیتی و زیارت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش ارزش‌های فردی، مصادیقی همچون اخلاق،‌ صداقت و راستگویی را مدنظر داریم؛ چراکه این مصادیق در سیره امام رضا(ع) است و ایشان بر این مصادیق تأکید دارند.
دبیر هشتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی تصریح کرد:‌ در بخش ارزش‌های اجتماعی، مصادیقی همچون کمک و مساوات و همدلی و مدافعان سلامت است. اگر مروری بر سیره امام رضا(ع) داشته باشیم، متوجه می‌شویم که ایشان بر احسان به خلق و کمک به دیگران تأکید دارند و ما باید بتوانیم این مصادیق را در جامعه امروز نمایش دهیم.
اسماعیلی اظهارداشت: در بخش حاکمیتی همدلی و تعاون میان دولت و مردم؛ مسئولان و مردم باید نمایش و الگوسازی شود.
وی ادامه داد: در بخش زیارت سعی داریم این موضوع را فرهنگسازی کنیم که ساده به زیارت نگاه نکنند، بلکه زیارت همراه با معنویت باشد. ما به واسطه ویدئو، نماهنگ، عکس، موسن گرافیک و اینفوگرافی و دیگر آثار سعی داریم این مفاهیم را به تصویر بکشیم.
دبیر هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی تصریح کرد: مجموع جوایزمان در امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۵ برابر شده و در بخش تخصصی ۲۴ میلیون تومان و در بخش مردمی ۳۰ میلیون تومان جایزه توزیع خواهد شد.
وی بیان کرد:‌ تا کنون تعداد آثار ارسالی بیش از ۵۰۰۰ اثر بوده که نسبت به کل آثار دوره قبل رشد چشمگیری داشته است و مخاطبان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی تا ۱۵ دی ماه اقدام کنند. همچنین برای تحقق این امر دو هشتگ #امام_ رضا و #امام _رئوف را در نظر گرفته‌ایم.
اسماعیلی اظهار داشت: روبیکا، آخرین خبر،‌ آپارات، نماشا، تماشا، چارخونه، شنوتو و پروفایل، هشت رسانه پرمخاطب است که به عنوان راه‌های ثبت نام مخاطبان در جشنواره به شمار می‌رود. همچنین اگر فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور داشته باشد می تواند اثرش را در آن شبکه بازنشر دهد و در جشنواره شرکت کند.

۴۰۰۰ اثر به هشتمین جشنواره

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *