خانه / جشنواره / قتل ۳۹ تبعه افغان به دست سربازان استرالیایی

قتل ۳۹ تبعه افغان به دست سربازان استرالیایی

افشای قتل ۳۹ تبعه افغان به دست سربازان استرالیایی

افشای قتل ۳۹ تبعه افغان به دست سربازان استرالیایی

یک مقام بلندپایه استرالیا با افشای قتل ۳۹ تبعه افغان به دست نیروهای استرالیایی اذعان کرد کشته شدن این تعداد از افغان‌ها به شکل «غیر قانونی» صورت گرفت.

 

العالمآسیا

به نقل از رویترز، یک مسئول بلندپایه استرالیا با اعتراف به کشته شدن ۳۹ تبعه افغان به دستسربازان استرالیایی گفت، مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد سربازان ارتش استرالیا این تعداد از افغان‌ها را به شکل «غیر قانونی» به قتل رساندند.
ژنرال انگس جان کمپبل، فرمانده نیروی دفاعی استرالیا در این خصوص گفت ۲۵ سرباز ویژه استرالیایی در ۲۳ مورد مجزا، به قتل زندانیان، کشاورزان و سایر شهروندان افغان متهم هستند.

چندی پیش روزنامه «سیدنی مورنینگ هرالد» گزارشی درباره اینکه نظامیان استرالیایی در افغانستان، غیرنظامیان و افراد زندانی را یا به ضرب گلوله می‌کشتند یا با چاقو گلوی‌ آن‌ها را می‌بریدند، منتشر کرد.

در این گزارش آمده است: «عطش‌ خون‌ریزی» نظامیان استرالیایی سبب ‌شد تا نیروهای ویژه این کشور، غیرنظامیان افغان و افراد زندانی را شکنجه و اعدام کنند و سپس روی آن سرپوش بگذارند.

این گزارش رفتار برخی از نظامیان استرالیایی در افغانستان را به رفتار نظامیان آمریکایی در «ابوغریب» عراق تشبیه کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *