خانه / جشنواره / کشف ده‌ها جسد در دو کامیون در نیویورک

کشف ده‌ها جسد در دو کامیون در نیویورک

کشف ده‌ها جسد در دو کامیون در نیویورک

یک مرکز کفن‌ودفن در ناحیه بروکلین شهر نیویورک که پیشتر در پی افزایش قربانیان همه‌گیری کرونا، به دلیل کمبود فضا ده‌ها جسد در حال فاسد شدن را در کامیون‌های اجاره‌ای انباشته کرده بود، تعطیل شد.

 

العالم آمریکا

یک مرکز کفن‌ودفن در ناحیه بروکلین شهر نیویورک که پیشتر در پی رسوایی کشف ده‌ها جسد در حال فاسد شدن، مجوزش تعلیق شده بود، تعطیل شد.

اقدام مرکز «اندرو تی کِلِکلی» در نگهداری نامناسب از اجساد در ماه آوریل بعد از کشف حدود صد جسد در حال فاسد شدن در دو کامیون بدون یخچال و یک ون مشخص شد. افراد در همسایگی این مرکز از بوی بد ناشی از فساد اجساد متوجه این مسئله شده و به پلیس خبر دادند. در تصاویر منتشر شده بعد از کشف این اجساد، ده‌ها جسد که در کیسه پیچیده و روی هم انباشته شده بودند، دیده می‌شد.

به گزارش «نیویورک تایمز»، در پی شیوع گسترده کرونا در شهر نیویورک در بهار، مراکز کفن‌ودفن و سردخانه‌های این شهر به سرعت پر شدند. مدیر این مرکز در دفاع از اقدام خود گفت این مرکز تنها جایی نبوده که در پی افزایش تعداد قربانیان و با سر ریز شدن اجساد مجبور به چنین اقدامی شد.

کمیسر بهداشت نیویورک این اقدام را وحشتناک و بی‌احترامی به خانواده‌های متوفی توصیف کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *