خانه / جشنواره / نقش حیاتی اندازه گیری در علم

نقش حیاتی اندازه گیری در علم

برگزاری  مجازی  بیست و پنجمین نشست باشگاه فیزیک
نقش حیاتی اندازه گیری در علم

مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، از برگزاری بیست و پنجمین نشست باشگاه فیزیک با عنوان «نقش حیاتی اندازه گیری در علم» به صورت مجازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: عصر روز سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ ساعت ۱۷، نشست باشگاه فیزیک مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با عنوان «نقش حیاتی اندازه گیری در علم» به صورت زنده در سالن کهکشان این مرکز برگزار می شود.
وی افزود: سخنران این برنامه امیر عبادتی بازکیانی(دانشجوی دکترای اختر فیزیک) است که به موضوع «نقش حیاتی اندازه گیری در علم، یک قرن زمان برای اهدای نوبل به موضوع سیاهچاله ها» می پردازد.

چیذری گفت: امیر عبادتی، دانشجوی دکترای اختر فیزیک از دانشگاه مک کواری استرالیا است و از جمله فعالیت های وی می توان به کار بر روی شبیه سازی کیهانی و رصد در حوزه ( ultra low surface brightness روشنایی فوق العاده کمِ سطوح) اشاره کرد.
گفتنی است این برنامه به میزبانی بهناز اکبرنواز مسئول باشگاه فیزیک مرکز علوم از صفحه اینستاگرام به آدرس dr.behnaz.akbarnavaz@ پخش می شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *