خانه / جشنواره / کارکنان بهبود یافته بیماری کرونا

کارکنان بهبود یافته بیماری کرونا

کارکنان بهبود یافته کرونا شهرداری منطقه یک به پویش اهدای پلاسما پیوستند
اولین گروه از کارکنان بهبود یافته بیماری کرونا شهرداری منطقه یک با هدف کمک به بهبود سایر بیماران به پویش اهدای پلاسما پیوستند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ مصطفی آقاعلیخانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا که در شرایط کنونی می توان از فرایند پلاسما درمانی برای بهبود بیماران مبتلا به کرونا استفاده کرد شهرداری تهران بعنوان نخستین نهاد با راه اندازی پویش اهدای پلاسما از طرف کارکنان بهبود یافته به صورت داوطلبانه در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمود.
وی گفت: با توجه به اینکه اپیدمی کرونا در سایه فقدان دسترسی به واکسن موثر برای  پیشگیری و عدم وجود داروی قطعی، بدون هیچ ملاحظه ای روزانه ده‌ها نفر از مبتلایان در کشور عزیزمان را به کام مرگ می کشاند در این راستا تعداد ۸ نفر از همکاران شهرداری منطقه یک با مشارکت خداپسندانه خود ضمن پیوستن به پویش اهدای پلاسما در خانواده بزرگ شهرداری تهران طی دو مرحله به سازمان انتقال خون اعزام شدند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *