خانه / دارالقران / عامل پیشرفت یک جامعه، حفظ امنیت است

عامل پیشرفت یک جامعه، حفظ امنیت است

‌‌شهردار منطقه یک در دیدار با فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران:
مهم ترین و زیربنایی ترین عامل پیشرفت یک جامعه، حفظ امنیت است
 یکی از مهم ترین و زیربنایی ترین عوامل پیشرفت یک جامعه، حفظ امنیت است که امروزه با حضور و فرماندهی خردمندانه نیروی انتظامی در شهر آن را مشاهده می کنیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی در جلسه ای که به نه ارج نهادن بر زحمات نیروی انتظامی با حضور سردار محمد کریم بیات مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، روسای پلیس راهور، آگاهی و کلانتری در سالن اجتماعات این منطقه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت : به وجود عزیزان نیروی انتظامی افتخار می کنیم و اگر در ارائه خدمت به شهر و شهروندان به توفیق نسبی دست یافته ایم، بخش بزرگی از آن را به واسطه حمایت های بی دریغ آنان می دانیم.
سردار بیات نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حاضران گفت : بلدیه و نظمیه همواره با یکدیگر همکاری نزدیک داشته اند و امیدواریم همچنان با کمک و همدلی بتوانیم در انجام ماموریت های محوله توفیق یابیم.
وی بر ضرورت اجرای احکام قضایی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: به حکم قانون، ملزم به اجرای احکام قضایی هستیم اما در عین حال باید تلاش نماییم این ماموریت را با کمترین تنش به انجام رسانیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *