خانه / جشنواره / سایت های برف روبی شمال تهران آماده سازی شد 

سایت های برف روبی شمال تهران آماده سازی شد 

 سایت های برف روبی شمال تهران با استقرار نیروهای انسانی ، تجهیز ماشین آلات سبک و سنگین،جانمایی و شارژ مخازن دپوی شن مخصوص  آماده فصل بارش ها شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به  موقعیت جغرافیایی منطقه یک و امکان بارش برف پاییزی با هدف تسریع در خدمات رسانی به موقع به شهروندان و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف، ستاد برف روبی با محوریت نواحی ده گانه در شهرداری منطقه یک تشکیل شد.
وی گفت: این ستاد از هم اکنون در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه می یابد و دراین مدت  نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برفروبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهند نمود .
وی افزود: اقدامات لازم برای انتخاب پیمانکار انجام و مخازن زرد رنگ به نواحی تحویل داده شده، کیسه های شن مخصوص در حال شارژ هستند، ماشین آلاتی که نیاز به تعمیر داشتند نیز آماده خدمات رسانی شدند، سایت های دپوی شن مخصوص و … در حال جانمایی هستند و منطقه در حال آمادگی برای بارش های زمستانی است.
سایت های برف روبی شمال تهران آماده سازی شد 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *