خانه / احمد ماهینی / تروریسم اقتصادی حزب

تروریسم اقتصادی حزب

✅انتقاد معاون مطبوعاتی از تروریسم رسانه ای علیه مردم ایران

🔹معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سومین نشست کمیته همکاری‌های رسانه‌ای ایران و روسیه، که به صورت آنلاین در سالن نشست‌های معاونت مطبوعاتی برگزار شد، با انتقاد از گسترش تروریسم رسانه ای علیه مردم ایران گفت: جریان رسانه با پول کشوری، در کشور دیگری علیه مردم آن کشور دیگر تلاش می کند تا آنها را تضعیف کند.

🔹متاسفانه رسانه‌های جریان سلطه بر طبل جنگ می‌کوبند، جریان افراطی گری را پوشش و حتی تقویت می کنند و حقوق انسانی ملت‌ها را نادیده می گیرند.

🔹امروز باید از واژه جدیدی به نام تروریسم رسانه‌ای علیه مردم ایران نام ببریم. جریان رسانه با پول کشوری، در کشور دیگری علیه مردم آن کشور دیگر تلاش می‌کند تا آنها را تضعیف کند. البته قدرت مردم برتر از هر جریانی است و نمی‌توان آن را خاموش کرد چون حق همواره با مردم است.

🔹مردم ایران در حالی با کرونا دسته و پنجه نرم می‌کنند که تحت تحریم‌های ظالمانه هستند. امروز داروهای بیماران صعب‌العلاج گروگان امریکاست.

🔹واقعیت این است که هم‌اکنون، روزهای سختی بر مردم می‌گذرد و مردم دنیا با شرایط پیچیده‌ای روبرو هستند بنابراین لازم است برای کاهش نگرانی‌ها، بیش از هر زمان دیگری در کنار یکدیگر باشیم.

🔹معاون مطبوعاتی ضمن اظهار امیدواری از تقویت همکاری‌های رسانه‌ای تهران و مسکو در آینده، از اهتمام جمعی رسانه‌های کشور در توسعه همکاری‌های دوجانبه، چندجانبه و منطقه‌ای و بین‌المللی برای استقرار و تحکیم امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مقابله با هر آنچه که بر خلاف منافع عمومی کشورها است، قدردانی کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *