خانه / جشنواره / “نگارگذر شمیران” در شمال تهران

“نگارگذر شمیران” در شمال تهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛
به مناسبت هفته تهران “نگارگذر شمیران” در شمال تهران اکران شد
نگارگذر شمیران به مناسبت نکوداشت شمیران در هفته تهران در دو نقطه از شمال تهران اکران و به نمایش گذاشته شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: همزمان با آیین نکوداشت شمیران در هفته تهران نگارگذر شمیران در بلوار رشیدالدین فضل ا… در میدان دانشجو و رفیوژ میانی خیابان شریعتی اکران و به نمایش گذاشته شد.
پارسیان گفت: نگارگذر شمیران با نصب ۶۰ نقاشی و عکس از شمیران بر روی ۳۰ پایه چراغ رفیوژ میانی خیابان شریعتی با تصاویری از استاد حسن نادرعلی یکی از پر سابقه ترین هنرمندان و نقاشان شمیران که آثار بسیاری با موضوع اماکن شمیران خلق و مقام هنرمند برتر تجسمی در حوزه تهران پژوهی را کسب کرده است و همچنین عکس های کنونی از شمیران اثر حمید رضا صادقی هنرمند عکاس خوش ذوق شهرداری منطقه یک از جاذبه های  تاریخی و گردشگری منطقه یک به نمایش درآمده است.
وی افزود: نگارگذر دیگر شمیران در بلوار رشیدالدین فضل ا… اکران شده است که بر اساس آن بیش از ۲۰ قاب بنر از اماکن مذهبی، گردشگری، کاخ موزه ها، بوستان ها و همچنین نماد منطقه یک “شمیران نگین تهران” و شعار مدیریت شهری تهران “تهران شهری برای همه” اجرا شده است.
پارسیان تصریح کرد: به مناسبت هفته تهران تعداد ۱۰ بیلبورد پوستر هفته تهران تلفیق شده با اماکن گردشگری منطقه یک طراحی و به صورت نیمه برجسته در ابعاد ۱۰ در ۲ و نیم و  ۶ در ۲ متر و ۸۰ متری در معابر اصلی منطقه و شعار مدیریت شهری تهران در ۵۰ نقطه از محلات منطقه یک طراحی و نصب شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *