خانه / دارالقران / ما را از شر این خونریز نجات دهید

ما را از شر این خونریز نجات دهید

عامل تحریک کننده تظاهرات مصر در تویتر: ما را از شر این خونریز نجات دهید

عامل تحریک کننده تظاهرات مصر در تویتر: ما را از شر این خونریز نجات دهید

هشتگ “اردوغان خانواده محمد علی را نجات بده ” در شبکه های اجتماعی مصر ترند شد.

العالمداغ های مجازی

این هشتگ با هدف درخواست از رئیس جمهوری ترکیه برای حمایت از خانواده “محمد علی” هنرمند و پیمانکار مصری مقیم ترکیه در پی تهدید به قتل آنان درصورت دست برنداشتن از دعوت به اعتراض های ضد رئیس جمهوری مصر ، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در پی تهدیداتی مبنی بر کشتن اعضای خانواده “محمد علی” هنرمند و پیمانکار مصری که مقیم ترکیه هستند، در انتقام از مخالفت وی با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر ، این هنرمند مصری از رئیس جمهوری ترکیه برای حمایت از خانواده اش درخواست کمک کرد.

در ویدئویی که در فیس بوک منتشر شده، آمده است که فرزندان محمد علی که از حدود هشت الی ۹ ماه پیش در ترکیه مقیم هستند، در امنیت کامل زندگی می کردند تا اینکه یک هفته پیش به قتل یا ربوده شدن تهدید شده بودند و سه روز پیش بار دیگر به قتل تهدید شدند.

این هنرمند مصری با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی وابسته به دولت سیسی ، دوربین های مداربسته را در آپارتمان محل سکونت همسرش و فرزندانش و در داخل خودروهایشان کار گذاشته بودند، گفت همسرش به پلیس شکایت کرد و تهدیدکنندگان گفته اند که آن ها را تعقیب می کنند و به هر جایی هم که بروند، آن ها را خواهند یافت.

محمد علی افزود که آن ها مجددا وی را تهدید کرده اند که درصورت دست برنداشتن از پخش فیلم ها در شبکه های اجتماعی، تهدیدات خود را عملی خواهند کرد و به وی ۲۴ ساعت برای این کار مهلت دادند.

ابولیله در صفحه شخصی خود درتوئیتر در پیامی به نشانه هشدار از رئیس جمهوری مصر درخواست کمک کرد.

ابولیله در توئیتر خود نوشت : ای رییس جمهور، خانواده محمد علی هنرمند و پیمانکار خارج از این بازی هستند، جناب رییس جمهور، لطفا به هیچ یک از خانواده محمد علی آزار نرسانید ، زیرا اگر این کار را انجام دهید، خود مردم مصر ، انتقام خون آن ها را خواهند گرفت، یعنی تو وخانواده ات کشته میشوید ، از خانواده ام دوری کن و اگر می خواهی تسویه حساب کنی ، با محمد علی این کار را بکن و به هیچ وجه به خانواده اش نزدیک نشو.

این درحالیست که مقامات مصری ، معارضان درخصوص اقدامات خشونت بار دراعتراض های اسکندریه در شمال مصر را اعدام کردند.

مقامات مصری یا وزارت کشور هیچ توضیحی دراین باره ارائه نکرده اند.

مقامات مصری، معمولا وجود زندانیان سیاسی را در زندان های خود رد و تاکید می کنند که به قانون احترام می گذارند.

عامل تحریک کننده تظاهرات مصر در تویتر: ما را از شر این خونریز نجات دهید
عامل تحریک کننده تظاهرات مصر در تویتر: ما را از شر این خونریز نجات دهید
عامل تحریک کننده تظاهرات مصر در تویتر: ما را از شر این خونریز نجات دهید
دسته بندی ها :

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *