خانه / جشنواره / بحرین باید به ایران برگردد قبل از اینکه دیر شود

بحرین باید به ایران برگردد قبل از اینکه دیر شود

آغاز تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

مردم بحرین امروز نیز با وجود تدابیر شدید امنیتی به خیابان‌ها آمدند تا عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

آغاز تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری بحرین از آغاز تظاهرات مردمی در محکومیت عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

طبق گزارش شبکه اللؤلؤه، تظاهرات مردم بحرین با عنوان «جمعه فروپاشی توافق خیانت» به خیابان‌ها آمده‌اند تا عادی‌سازی روابط منامه و تل‌آویو را محکوم کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی بحرین نیز به طور گسترده در خیابان‌ها مستقر هستند.

بحرین و امارات اخیرا در کاخ سفید تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

برگزاری این تظاهرات در حالی است که روز پنج‌شنبه (دیروز) خبرگزاری بحرین (بنا) از سفر «یوسی کوهن» رئیس موساد به منامه و دیدار با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی ارشد بحرین خبر داد.

بر اساس این گزارش، کوهن روز چهارشنبه در دیدار با «عادل بن خلیفه الفاضل»  رئیس دستگاه اطلاعات بحرین و «احمد بن عبدالعزیز آل خلیفه» رئیس دستگاه امنیت استراتژیک این کشور، مسائل دارای اهتمام مشترک و افق‌های همکاری دوجانبه را بررسی کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *