خانه / جشنواره / یک نفر این مکرون را از زمین بردارد

یک نفر این مکرون را از زمین بردارد

ادامه سریال اسلام هراسی مقامات فرانسوی

سخنرانی علیه مسلمانان، علت غیبت مکرون در نشست سران اروپا

ژان لوک ملانشون نماینده سرشناس مجلس با انتقاد شدید از غیبت مکرون در نشست سران اروپا گفت: مکرون بیش از حد مشغول گفتمان علیه مسلمانان است.

سخنرانی علیه مسلمانان، علت غیبت مکرون در نشست سران اروپا

   به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، رئیس جمهور فرانسه به دلیل سخنرانی علیه مسلمان در یک مراسم، از حضور در دومین روز نشست سران اروپا در بروکسل خودداری کرد.
سال گذشته در کوران انتخابات شهرداری‌ها؛ امانوئل مکرون برای اولین بار بحث مخالفت با جمعیت گرایی را مطرح کرد و از آن به بعد این موضوع صرفا به حوزه جمعیتی مسلمانان در فرانسه مربوط و به کار گرفته می‌شود.
قرار است پس از آن، مجلس فرانسه قانونی را درباره مخالفت با جمعیت و گروه گرایی در جمهوری فرانسه (تحلیلگران آن را به صراحت مخالفت با جمعیت مسلمانان در فرانسه بیان می‌کنند) به تصویب برساند.
این موضوع آنهم پس از رخداد‌های مربوط به نشریه هتاک شارلی ابدو اهمیت یافته و بیش از پیش بحث فشار بر مسلمانان و اسلام هراسی را در فرانسه بر سر زبان‌ها آورده است.
مکرون قبل از این سخرانی در توئیتی اعلام کرد: نه ساده لوحی، نه انگ. من همیشه این را گفته ام: ما هرگز کسانی را که قوانین جمهوری را زیر سئوال می‌برند تحمل نخواهیم کرد.
حدود ۱۰ درصد جمعیت فرانسه یعنی قریب به ۶ تا ۸ میلیون نفر را مسلمانان تشکیل می‌دهند.
ژان لوک ملانشون رئیس حزب فرانسه تسلیم ناپذیر و نماینده سرشناس مجلس با انتقاد شدید از غیبت مکرون در نشست سران اروپا گفت: باورنکردنی است؛ مکرون بیش از حد مشغول گفتمان علیه مسلمانان است. او تمام موضوعات مهم فرانسه را که باید در جلسه سران اروپا از آن‌ها دفاع کند به آنگلا مرکل واگذار کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *