خانه / جشنواره / ترامپ دیگر لازم نیست مخفی کاری کنیم

ترامپ دیگر لازم نیست مخفی کاری کنیم

ما ایرانی ها ا میکشیم و نمی‌گذاریم پیشرفت کنند

صحبتهای انتخاباتی دونالد ترامپ در جمع طرفداران :
امروز تصمیم گرفتم با توجه به همه متغیرهایی که طی یک دوره (۴۰۰) ساله اتفاق افتاده است ، به شما بگویم همه آنچه در جریان است و جهان به کجا می‌رود . شما سال ۱۷۱۷ را به یاد دارید که تولد دنیای جدید بود . و به یاد دارید که اولین دلار در سال ۱۷۷۸ به منظور حاکمیت این دلار چاپ شد . جهان به انقلاب نیاز داشت ، بنابراین انقلاب فرانسه در سال ۱۷۸۹ آن انقلابی بود که همه چیز را تغییر داد و همه چیز را زیر و رو کرد . با پیروزی آن ، جهانی که ۵۰۰۰ سال توسط ادیان و اسطوره‌ها اداره می‌شد به پایان رسید و نظم جهانی جدید توسط پول و رسانه‌ها اداره می‌شد . نظم جهانی جدید توسط پول و رسانه ها اداره می‌شد . جهانی که در آن جایی برای خدا یا ارزشهای دینی وجود نداشت ، بشریت … تعجب نکنید که ما نمونه‌ای از این نظم نوین جهانی هستیم ، این سیستم ماهیت کار من را فاقد ارزشهای انسانی و اخلاقی می‌داند ، من برای کشتی اهمیتی قائل نیستم و فرقی نمی‌کند ، آنچه برای من مهم است این است که کشتی‌گیر ما برنده شود ، که من شرط می‌بندم ، و با این وجود نظم جهانی من را به ریاست جمهوری رسانده است ، من کسی هستم که موسسات قمار را اداره می‌کنم ، امروز من رئیس قدرتمندترین کشور هستم ، بنابراین دیگر معیارهای اخلاقی حاکم نیستند . کسانی که امروز بر جهان و موجودات انسانی حکومت می‌کنند منافع سرمایه‌داران هستند . سیستم جهانی ما با حوصله و خستگی ناپذیری کار می‌کرد ، تا اینکه به جایی رسیدیم که اقتدار کلیسا پایان یافت ، جدایی دین از سیاست و سکولاریسم برای مقابله با مسیحیت به وجود آمد . همچنین ، هنگامی که خلافت اسلامی عثمانی نامیده می‌شد و حتی یهودیت سقوط کرد ، ما آن را سرنگون کردیم وقتی که در نظم جهانی با آن درگیر شدیم . جهان امروز ، در اکثریت خود ، از یهود پرستی متنفر است ، بنابراین ؛ ما قانونی وضع کردیم که از سرمایه‌داران محافظت می‌کند ، و اگر این قانون نبود ، یهودیان در همه نقاط کره زمین کشته می‌شدند . بنابراین ؛ شما باید درک کنید که نظم نوین جهانی جایی برای ادیان ندارد ، بنابراین امروز می‌بینید که این همه آشوب که جهان را از ابتدا تا انتها فرا گرفته است ، این یک تولد جدید است ، یک تولد که هزینه زیادی با خون خواهد داشت و شما باید انتظار داشته باشید که ده‌ها میلیون نفر در سراسر دنیا ، در مسیر ما کشته شوند و ما به عنوان یک سیستم جهانی به جز متاسفم برای این موضوع ، امروز دیگر احساساتی نداریم . کار ما به چیزی شبیه ماشین تبدیل شده است .
به عنوان مثال ؛ ما بسیاری از اعراب و مسلمانان را می‌کشیم ، پول آنها را می‌گیریم و سرزمین‌های آنها را اشغال می‌کنیم ، و ثروت آنها را مصادره می‌کنیم ، و ممکن است شخصی بیاید به شما بگوید که این با سیستم و قوانین بشری مغایرت دارد و ما به کسانی که این موضوع را به ما می‌گویند ، خواهیم گفت که این فقط کاری است که ما انجام می‌دهیم و بقیه‌اش مهم نیست .
این کمتر از چیزیست که اعراب و مسلمانان به تنهایی انجام می‌دهند ، بنابراین ما حق داریم به آنها اعتماد نکنیم ، زیرا آنها نسبت به یکدیگر خیانتکار و احمق هستند … خیانتکاران و دروغگویان .
اعتقاد بزرگی در جهان عرب وجود دارد ، مبنی بر اینکه آمریکا میلیاردها دلار به اسرائیل می‌پردازد ولی افرادی که میلیاردها دلار به اسرائیل می‌پردازند عرب هستند . از همان دین ، پس منطق عدم یا وجود آنها را توجیه می‌کند . به همین دلیل است که شما همیشه از من می‌شنوید که می‌گویند آنها باید هزینه کنند . در مورد مبارزات ما با ایران ، به این دلیل نیست که ایران کسی است که به ما حمله کرده است ، بلکه ما کسانی هستیم که سعی در نابودی آن و سرنگونی رژیم آن از ابتدای تغییر تاکنون داریم ، و این کاری است که ما با بسیاری از کشورها و رژیم‌ها انجام داده‌ایم . برای اینکه قوی‌ترین در جهان بمانید ، باید همه را ضعیف کنید . و اجازه استقلال و نفس کشیدن به ایشان ندهیم ، من اعتراف می‌کنم که در گذشته ما رژیم‌ها را سرنگون می‌کردیم و کشورها را به نام دموکراسی نابود می‌کردیم و مردم را می‌کشتیم و هستیشان را به نابودی می‌کشیدیم ، زیرا نگرانی ما این بود که به همه ثابت کنیم که پلیس جهان هستیم ، اما امروز دیگر نیازی به پنهان شدن در پشت انگشت نیست . من قبل از شما می‌گویم که آمریکا از پلیس جهانی بودن به شرکتی جهانی دیگر تبدیل شده است و شرکت‌ها فروش می‌کنند ، با کسانی که پول بیشتری می‌پردازند و خرید می‌کنند چیزی نیست در مقابل انچه ما بدست آورده‌ایم و شرکت‌هایی که برای ساخت آنها کار می‌کنند ، همیشه تخریب می‌شوند و هیچ جایی برای تخریب آماده‌تر از جهان عرب نیست به عنوان مثال ، آنچه عربستان سعودی در جنگ خود علیه یمن هزینه کرد تقریباً معادل آنچه آمریکا در جنگ طوفان صحرا گذرانده است و آنچه عربستان سعودی به دست آورد ، در مقابل انچه که ما بدست آوردیم هیچ چیز نیست ، در پایان باید گفت که باید از ما محافظت کند ، در زمانی که یک میلیون دلار برای موشک برای از بین بردن یک سایت یا اتومبیل پرداخت می‌کند که قیمت آن از چند هزار دلار تجاوز نمی‌کند .. من نمی‌دانم نخبگان کجا هستند و نمی‌خواهم بدانم ، زیرا می‌دانم که کارخانه‌های تولید اسلحه کار می‌کنند . من برای کسانی که می‌میرند و کسانی که در آن منطقه کشته می‌شوند اهمیتی نمی‌دهم و این برای همه صدق می‌کند . من پروژه کنترل نفت عرب را ادامه خواهم داد ، و باید مثل قبل بر نفت ایران نیز تسلط پیدا کنیم زیرا این کنترل به ما کمک می‌کند تا کنترل کامل اروپا را کنترل کنیم چین و ژاپن .. و دنیا را .
علاوه بر این ، هیچ مردم هوشیاری در منطقه وجود ندارد ، اگر آنها وجود داشتند ، ما نمی‌توانستیم خود را پیدا کنیم ، بنابراین اجازه نمی‌دهیم که این مردم توسط ایرانیان بیدار شوند ، همانطور که به هیچ حزبی که در مقابل کنترل ما بر منطقه ایستاده باشد ، اجازه نمی‌دهیم ، بنابراین ما ایران را در مقابل دو گزینه قرار می‌دهیم .. یا جنگ یا تسلیم ، و ما حداکثر آن را به آن تحمیل کردیم . تحریم‌هایی که ما را به جنگی سوق می‌دهد که در آن هیچکس در منطقه پیروز نشود ، بلکه تنها برنده نظم جدید جهانی آمریکا خواهد بود و برای پیروزی این سیستم ، ما از تمام آنچه که به دست آورده‌ایم در تمام سطوح نظامی ، فنی و اقتصادی استفاده خواهیم کرد …. و تنها مانع در منطقه را از سر این راه برمی‌داریم و من ضامن ان خواهم بود .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *