خانه / جشنواره / مجموعه وبینار های آموزشی روش های حفاظت و نگهداری عروسک

مجموعه وبینار های آموزشی روش های حفاظت و نگهداری عروسک

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می کند

مجموعه وبینار های آموزشی روش های حفاظت و نگهداری عروسک

پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی با همکاری دفتر کودک ونوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری مجموعه وبینار های آموزشی روش های حفاظت و نگهداری مجموعه های عروسکی را برگزار می کند .

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، این وبینارها در چهار بخش پیرامون حفاظت و نگهداری از مجموعه های عروسکیارائه خواهد شد.

اولین بخش این مجموعه وبینار با عنوان« آشنایی با چگونگی طبقه بندی عروسک ها به لحاظ مواد سازنده و انواع روش های حفاظت پیشگیرانه»همزمان با  هفته ملی کودک در روز سه شنبه ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از طریق لینک www.skyroom.online/ch/richt.dtp/dollsبرگزار خواهد شد.

از آنجا که بیشتر مجموعه های عروسکی از مواد آلی تشکیل شده و احتمال تخریب در آنها بالاست، این دوره آموزشی می تواند به مجموعه داران، موزه داران، پژوهشگران و تمامی علاقه مندان به عروسک اطلاعات جامعی درباره طبقه بندی، شناخت جنس، شیوه های حفاظت و نگهداری، شناخت عوامل تخریب و روش های بسته بندی ارائه کند.

مدرسین این دوره فاطمه علیمیرزایی دانشجوی دکترای حفاظت و مرمت آثار تاریخی و لیلا کفاش زاده پژوهشگر و مسئول دفتر کودک ونوجوانخواهند بود.

«   آشنایی با انواع آسیب، علل و عوامل بروز»،«  آشنایی با روش های ابتدایی پاکسازی و ترمیم»و«  روش های بسته بندی و نگهداری» دیگر عناوین این مجموعه وبینار آموزشی هستند که فراخوان آنها متعاقبا اعلام خواهد شد .

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند در ساعات و روز های اداری با شماره تلفن ۶۶۷۱۷۰۰۱ داخلی های ۴۰۵ و ۲۴۲ تماس حاصلنموده و یا به وب سایت پژوهشگاه به آدرس  www.richt.ir بخش فراخوان ها مراجعه کنند.

با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی است که تا ۱۸ مهر ماه فرایند ثبت نام را تکمیل نمایند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *